Släktingar.

Idag ska stygnen plockas på fröken. Så i helgen kan vi börja promenera lite smått igen, något som verkligen behövs då hennes muskler tagit rätt mycke stryk av denna otroligt långa viloperiod hon varit i.
Ja, när jag nu ska hinna promenera med henne blir nästa problem, då jag ska stå i Schäfermontern på hundmässan precis hela helgen, från morgon till kväll. Men det löser sig.
Tanken var ju att även Xoxie skulle va där som klapp-hund, då vi faktiskt inte hittade nån annan hund som lämpade sig bättre till det, än just Xoxie. Men hon får stanna hemma nu, så hon inte drar på sig nått skit där borta. Och nya klapp-hundar har dom hittat, så det va ju tur :)
Ska ni till mässan? Kom gärna förbi o hälsa vettja!

Hela blogg.se krånglade igår, tydligen inte bara för mig. Så jag kunde inte logga in här och dela med mig av det jag tänkte, nämligen bilder jag hittat på Xoxies släktingar och en till träningsvideo från gårdagens träning.

Vi börjar med bilderna tycker jag :)


Xoxies pappa - Flash v D Zomerdijkslanden


Xoxies mormor - Atilas Dalta


Xoxies farmor - Jacky v D Zomerdijkslanden


Xoxies morfar - Maestro Vom Osterberger-Land


Xoxies morfars mamma - Mirka Vom Osterberger-Land


Xoxies morfars pappa - Nero Vom Nöbachtal


Ja, det va dom släktingarna jag hittade bild på. Lite kul att se, för hon är så sjukt lik vissa av dom, medans hon är helt olik andra. Hon är tex i mina ögon, nästan en kopia av hennes mormor Dalta, i kroppen. Och rätt lik hennes farmor i färgerna, förutom det mörka ansiktet. Riktigt intressant sånt där!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer förbi på söndag och säger hej :)

2010-12-17 @ 10:18:37
URL: http://marieandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0