Stockholms Hundmässa 2010.

I helgen var som dom flesta hundmänniskor vet, Stockholms Hundmässa.
Jag befann mig, som jag tidigare skrivit - i Schäfermontern. Helgen har varit otroligt givande och rolig, och detta är något jag mer än görna gör om till nästa år, men då med Xoxie vid min sida!

Då jag inte stog i montern, gick jag själv runt och kikade o shoppade lite. Något som tro det eller ej - faktiskt behövdes!

Ja, så vad fick jag med hem?



Det efterlängtade Y-selet från Hurttas Lifeguard kollektion, som verkligen sitter PERFA på fröken!
Ett plus är ju att det matchar så snyggt till hennes halsband från samma kollektion - i samma färg.



Vanligt enkelt svart läderkoppel och halsband. Kopplet är av den kortare varianten, då jag bara stör mig på alla extremt långa koppel som ändå bara är i vägen :b



"Lite" ben..



Sötaste tablettaskarna som någonsin gjorts. Dom satt jag och delade ut till alla barn som kom förbi montern.

Sjääälvklart glömde jag tre kassar på mässan, med massa foderprover (av skitfoder som jag aldrig skulle stoppa i min hund) men som jag tänkte använda som godis!


Sen hade jag väl inte så mycket mer att säga. Stygnen är tagna och vi får börja röra på oss igen, ÄTNLIGEN.. Gissa om det är uppskattat?!

Vi får seom vi hinner med lite träning ikväll, lilla Kallefjanten ska nämligen kastreras.


Annars hörs vi när jag har nått mer vettigt o skriva!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag va på mässan i söndags jag med och shoppade loss lite :P Vad betalade du för selen?

2010-12-20 @ 16:33:27
URL: http://wolverina.cybersite.se
Postat av: Martina

Vilken storlek är det på selen?

2010-12-22 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0