Elementsäng.

Den där elementsängen jag skrev om igår tror jag.. Den är ju som sagt fortfarande riktigt uppskattad..

Ja.. Den enda som inte kan njuta av den är ju min älskade Xoxpox!
Och den enda jag inte kunde knäppa nån bild på va Tessie.. Eftersom hon verkligen aaaaldrig kan va stilla!
Men sötast av dom alla är ju faktiskt Kallefjant när han sitter där o kikar ut över stooora vida världen (lägenheten)!
Ja, en bild kan ni få på tösen i alla fall..

Sitter för övrigt o knåpar på en hemsida som är helt klar.. Förutom designen.. Så ja.. Om nån känner sig manad/vet nån som känner sig manad.. Att fixa en desgin till mig.. Så hojta till!


Nu? Bilder :')











Kommentarer
Postat av: Linnéa & gänget

Nämen har du kaninen lös i lägenheten och katterna låter bli den? Vad mysigt, och vilka snälla katter du har isf! :D

2010-11-27 @ 10:49:53
URL: http://bootcampdogs.wordpress.com/
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har en liten fråga ang eran säng på elementet. Jag har köpt en men jag får den inte att bli rak, den känns för stor för mitt elemetn. du har också smala element eller?
MVH rebecca

2012-10-11 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0