Lugn och ro.

Ja, här hemma är det lugn och ro.. I allra högsta grad.
Xoxie har fått ordinerat strikt vila tills vi besöker Yvonnes veterinär som faktiskt kan det han pratar om, till skillnad från superidioterna på Albano!

Veckan som gått har även den varit super lugn!
Jazzie är hemma nu i två veckor, eller ja.. Nästa vecka också. Och Sixten va bara här igår och idag.
Klippte även honom idag.. Blev hyfsat bra om jag får säga det själv. Alltid kul att testa på o klippa nya hundar :)

Va också o hämtade ut min älskade rosa pärla som legat inne på lagning i typ 4 veckor.. Då den stendog innan dess. När vi (jag och mamma) ändå va vid Outlet, så kilade vi in på Rusta o köpte lite nya julgrejjer.. Bla gardiner till vardagsrummet och stjärnor på fot till mitt sovrum, mammas sovrum och vardagsrummet. Rusta är allt bra o billigt! Katterna fick även en sån dära element-säng.. Och gissa om den va uppskattad? Höll nästan på o bli bråk om den.. Känner jag mig och mamma rätt slutar det väl med att vi snart går och köper en till, så dom får varsin!

Tog en sväng in på Stadium också, och köpte mig en ny hundvänlig vinterjacka! Hör och häpna.. Den är RÖD!!!
Jag, röd jacka.. Aldrig någonsin, men nån gång måste man ju krypa ur den där ack så bekväma bubblan! Så nu har jag ryckt prislappen, och den röda jackan är min! Nöjd är jag i alla fall :)

Imorn, förhoppningsvis.. Har jag fått min inloggning till nya hemsidan som jag fixade ikväll.. Egen domän o allt.. Och namnet.. Det är jag ruskigt nöjd med, och att det va ledigt.. Va ju såklart ännu bättre :)

Nej nu bara svamlar jag bort här.. Som ni märker har jag inge vettigt alls o skriva.. Återkommer imorn istället.. Då kan jag iaf bjuda på lite bilder hur det blev här hemma.. Alltid nått i den här, typ döda bloggen..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0