Migränhund.

I natt var nog den värsta natten på år och dagar för min del. Jag låg nämligen i världens migrän, timme ut och timme in. Och det släppte inte. Trots div. migräntabletter, så kändes det fortfarande som om min hjärna skulle spricka ut genom huvudets alla öppningar. Hela jag skakade, jag såg inget, det flimrade och var svart framför ögonen, skulle jag resa på mig var jag nära på att falla ihop.

Xoxie däremot, borde få all världens hundben och godisar för hennes insats som tröst-hund inatt.
Hon är så otroligt go' och fantastisk, att jag inte kan säga det många gånger nog. Hon va riktigt orolig inatt och kom och la sig näääääranäranära. Och när det var som allra värst la hon sitt söta huvud på mitt bröst och gav mig en blick som kunde tolkas ungefär såhär; Fokusera på mig matte, så blir allting bra ♥
Och sådär låg hon, resten av natten, morgonen och förmiddagen.
(Med undantag för när mamma va snäll och gick ut med henne innan hon gick till jobbet).

Detta innebar även att jag motvilligt fick slänga iväg två sms om att jaginte kunde ta hand om Jazzie och Sixten idag. Men imorn, är vi back on track igen!

Nu har den mesta huvudvärken släppt och vi ska traska ner och möta mamma, så att min fantastiska vovve får röra lite på sig :)



Finaste, vackraste du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0