Sigge-pigge-poo!

Ja, låt mig presentera vår nya medlem i flocken, dock endast dagtid :)



Detta är då Sixten!
Sixten ägs och älskas av min fd klasskompis Viktoria, med familj.
Denna vovve är en pigg grabb på 3 år, han kommer att tillbringa sina dagar hos mig, tillsammans med andra daghunden Jazzie och Xoxie, såklart :)

Sixten är då Goldengrabben som fick mig att ändra syn på Goldens.. Eller ja.. I alla fall honom!
Min uppfattning har alltid varit, usch så tråkiga.. Lite dammiga, slemmiga och slappa.. Men Sixten? Nänä.. Han är raka motsatsen. Han är en kille med fart i benen, hänger med och rejsar runt med Schäferbrudarna och det sista han är, är dammig, slemmig och slapp. Ja, för den här vovven.. Han är mysmonstret himself! Han ler, han grymtar, han gosar och gnider sig mot än. Han är pigg och besitter en hejdundrans motor! Sån gillar vi :)

Så från och med nu så är dagarna fyllda med ännu mera lek, träning och aktivering av alla dess slag.

Slänger in en bild på andra dagvovven Jazzie också :) Henne får ni veta mer om nån annan gång!




Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

åååh, vilken fin bild! :D du lyckas verkligen fånga honom ;)

känns super att ha honom hos dej! verkligen!! <33

2010-11-10 @ 22:02:51
Postat av: Paulina

Fina bilder du får till :)

2010-11-13 @ 14:02:23
URL: http://tulletass.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0