Städfnatt.

Ja, såhär går det när jag har tråkigt en fredag kväll. En blåbärspaj slängs ihop, och frysen frostas av.. Men vänta här.. Hur gammal är jag? 56? Nää.. Sist jag kollade var jag ganska nyfyllda 18år.. Jaja.. Nog om det och över till kvällens bestyr..

Maten for ut på balkongen, frysen stängdes av.. Och den va i stort behov av avfrostning!


Före:       ... Som sagt, stort behov av avfrostning..


Under tiden det värsta smältes bort, slängde jag ihop en blåbärspaj..
(läs: klippte upp dom två flikarna av felix (?!?) nya smulpaj..och hällde det i en form).

R
esultatet -->     ... Mums, smakade lika bra som den såg god ut!


Lagom när pajen va klar, och jag hade suttit med hårtorken riktad mot frysen.. Så hade all is lossnat och frysen va is-fri och skinande ren igen!

Resultatet -->   ... Ren och fin, nu får det ju till o med plats med massa mat!


Under tiden, hade jag två övervakare. En stor, och en i en lite mindre variant..

Stor -->  ... Liten -->   :')


N
är allt va färdigfixat och klart.. Gick jag ut för att slänga mig i soffan.. Men möttes av dessa sötfjantar!



Ja, som sagt.. Såhär kan det gå när jag har tråkigt en fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Åh, vad jag ÄLSKAR att läsa din blogg! Jag älskar verkligen djur, det är mitt liv och utan ett djur i mitt liv skulle aldrig funka =) Djur gör tillvaron så god! Dom gör en glad när man är ledsen, då dom kommer till en, speciellt hundarna. Katterna är väl sådär mysiga =) Hur har du hunnit ha alla djuren om jag får fråga? :p /Carolin

2010-11-19 @ 22:13:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Lilla ninisen är ju så otroligt söt :D även xoxie såklart :)

2010-11-20 @ 11:57:12
URL: http://www.marieandersson.wordpress.com
Postat av: Linnea & gänget

Hjälp vilken fin schäfer du har! :D

2010-11-20 @ 16:19:01
URL: http://bootcampdogs.wordpress.com
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Oh, jag behöver också avfrosta min kyl. Men inte fasen får man tummen ur det berömda och gör det.

2010-11-20 @ 17:42:44
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0