Träning.

Japp, här kommer en filmsnutt från en del av dagens träning.
Det går framåt, och Xoxie besitter ett otroligt träningssug och gör i princip vad som helst för en leversnitt/foderkula! Något jag inte alls är van vid från Meya, och därför måste lära mig att ta till vara på just detta!

Hur som helst, så tycker jag att det ser rätt bra ut, från att bara kunnat sitt och loss för ungeför två månader sen, till detta!

Vi kommer varandra närmre och närmre varje dag, och jag tror att det här kan sluta riktigt bra :)

På filmen tränar vi det som är mest befäst i tricks och lydnadsväg. Vi tränar även lite kort, på ställandet som vi påbörjade igårkväll!
Ja, eftersom allt inte är helt befäst än. Väljer jag att inte sätta kommando på det vi tränar, än. Eftersom vi kedjar ihop lite saker här, och min erfarenhet av att sätta på kommando för tidigt är just förvirrning. Och det vill vi inte ha :)

Det vi ska jobba mycket på nu, är att få till snygga lägganden. För som hon slarvar, hon dimper ner på sidan DIREKT. Och eftersom vår (min) ambition är att tävla, så lämpar sig detta iiinte :b

Jaja.. färdigbabblat! Här får ni filmen :)




Hej så länge, nu när vi kommit såhär långt i träningen. Så kommer det garanterat fler träningsfilmer, med tätare mellanrum! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fint! :D

Men försök jobba bort armen du har på magen när ni tränar fot :)

2010-11-19 @ 17:51:56
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Vad kul att se era framsteg :)



2010-11-20 @ 17:45:31
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Paulina

Vad duktiga ni är!!

Glöm bara inte din belönings placering vid fotpositionen så kommer det bli ännu lite bättre :)

2010-11-22 @ 01:01:23
URL: http://tulletass.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0