Hej på er!

Hej.

 

Här är vi, knas 1 & 2.. Det är vi som ligger bakom den här bloggen. Nu har ni fått ett ansikte på oss båda också :)

Eftersom min gamla blogg var till för mig och Meya.. Som nu har skuttat vidare. Så kändes det otroligt fel att ens skriva ett enda litet inlägg till på den bloggen.
Så jag fick snällt ta mig i kragen och skapa en ny, till för mig och hunden som står kvar vid min sida med sina stora tassar och jätte-öron, nämligen Xoxie!

Designen tackar jag massor för, den har alltid lika duktiga Isabelle knåpat ihop. Och om man kan vara kär i en blogg, så är jag kär i min!

Ja, min fantasi är det massor av fel på.. Och den lilla jag har ville inte samarbeta.. Så bloggen fick helt enkelt bli www.xoxie.blogg.se tur att det va ledigt :)

Här kommer ni som sagt få följa med oss i vår vardag. Precis som på förra bloggen. Ni kommer att få följa vår träning från att bara ha kunnat 'Sitt', till att förhoppninsvis kunna tävla till sommaren.
Ja, på tok för höga krav och förväntningar har jag.. Men det är så jag får saker och ting gjorda.

Träningen har vi inte ens dragit igång med. Då jag känner mig helt tom, hela jag. Något enormt saknas, och jag gråter mest hela tiden.
Jag vet att det kommer bli bättre om ett tag, men nu måste jag bara få sörja ett tag. Så formodligen kommer det väl inte komma upp några intressanta inlägg om det nu kommer upp några alls.
Men fortsätt att kika in, för en dag ligger där kanske en träningsfilm, lite bilder eller en liten text.

Bland kategorierna kan ni välja vad ni vill läsa om. Och ja, även om det här är Xoxies och min blogg.. Så har Meya fått en egen kategori, då hon har tagit en stor del av mig med sig upp på andra sidan. Därför kan jag tänka mig att det kommer komma upp lite tillbaka blickar, sakna-texter osv under hennes kategori.
Ni som nu blir lite nyfikna på vem denna fantastiska lilla krabat var.. Kan kika in här och läsa mer om henne och hennes resa där.

Nu ska jag och Xoxie gå ut en sista sväng innan vi bäddar ner oss i sängen och myser lite innan jag sluter mina blå och hon sina bruna :)

Hej så länge, vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej första inlägget första komentaren:P

2010-10-05 @ 23:29:23
Postat av: Nette

Hej. Fick länken av Yvonne(snickarbo's) och det är roligt att Xoxie har fått ett bra hem hos dig. Om jag inte hade min Caxa, så hade jag varit en aspirant till Xoxxie, vilken mysig hund. Hon påminner jättemycket om vår Emil. gav dig länken till vår hemsida/min blogg, men har inte skrivit på jättelänge, tyvärr. Går nog i vågor. Finns på facebook, där lägger jag upp fler bilder på vovvarna.//Nette

2010-10-12 @ 10:08:35
URL: http://lejholms.snabber.se
Postat av: Anonym

Vilka förbannat fina ögon du har :) eller...hela du är fin:)

2010-11-12 @ 17:08:35
Postat av: Anonym

Asså, det jag mena var att du är fin och dina ögon är väldigt utmärkande...hehe

/Ph

2010-11-12 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0