Mixabus.

Vår flock har fått en ny medlem, eller ja.. Bara över helgen.
Nämligen Meyas bästa kompis, Mixa!

Sophie's BCtik är det närmare bestämt :)

Xoxie surar, för dom inte får leka. Mixa är nämligen nykastrerad, och ska ta det superlugnt. Och Xoxie, ja hon förstår inte alls syftet med det.. Det är väl onödigt? Ligga stilla, när man kan springa runt och busa?!
Så hon ligger just nu (sanningen: ligger och stirrar ut Mixa, samtidigt som hon supergnäller för att få igång henne) mitt framför Mixa som gosat ner sig i buren hon hade med sig, har gjort det extra mys med massa filtar, lite gosedjur o så. Bara det bästa är bra nog när man är sjukling!

Dom har även fått varsitt grisöra att gnaga på, det är ju trots allt lördag. Och som Sophie sa, vad vore en lördag utan lördagsgodis? Nä, det vore ingen lördag!
Katterna ska få lite räkor ikväll och vi tvåbenta ska fixa tacos!

Vi laddar alltså för en riktig myskväll, alla vi tjejer.. För ja, nu är det faktist bara tjejer/tikar här hemma, när Kalle har flyttat (Kalle var för dom som inte hängt med över från gamla bloggen, vår kanin som vi fick sälja för inte länge sen).


Bjussar på lite bilder också när jag ändå är i farten vid datorn!

      


Ha det bra, tills vi hörs igen :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Såklart tar jag inte illa upp! :)

Har också tänkt på det där med belöningsplacering.. har dock blivit en DÅLIG vana att ha klicker i vänster handen.(Ingen ursäkt) Måste brytas NU!

Belöningsplaceringen har nog däremot mer betydelse i hur snabb inlärningen går i det här läget.. hon känns dock inte tillräckligt redo för att jag ska ställa högre krav än vad jag har gjort då jag mot slutet lät henne gå så gott som ett halv varv innan belöning.. men absolut, det är möjligt att du har rätt :)



Kritik uppskattas helt klart! :)

2010-10-18 @ 10:44:58
URL: http://tulletass.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0