Ekoooo!

Ja, här ekar det tomt.. Har noll blogglust och har inget o skriva känns det som. Xox har åkt på jordens fukteksem, men är på bättringsvägen nu.. Men hon ser inte klok ut, men som sagt.. Det har stannat upp iaf - och nu håller det på att gå åt rätt håll. För den icke så känsliga.. Kan ni se bilder nedan.. (Klickbara)
 

      


Jaha.. Annars då? Alltså jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om här.. Ni får skriva en kommentar om VAD ni vill läsa om.. Precis vad som helst.. För just nu är det liiiite för tomt här tycker jag!
Ni säger, jag skriver.. Alla förslag är varmt välkommna!


Kommentarer
Postat av: Ph

Tränings video är alltid kul;D

2011-01-31 @ 20:00:06
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Usch vad jobbigt med fukteksem.



Judith fick det i somras, runt hela halsen så hon såg ju inte riktigt klok ut. Det såg precis ut som halsbandet hade nött sönder all päls eftersom jag fick raka och hålla rent.

2011-02-04 @ 14:23:02
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0